loading...
,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

علايي: هيچ كس به اندازه ما منتقدان عاشق سينما نيست

در ادامه علي علايي پشت تريبون آمد و گفت: به كساني كه كانديدا شدند و جايزه مي‌گيرند، تبريك مي‌گويم و به كساني هم كه كانديدا شدند و جايزه دريافت نمي‌كنند، تبريك مي‌گويم؛ چرا كه اين جايزه به نوعي يك برند است و به چرخه اقتصاد سينماي ايران كمك مي‌كند.

علايي ادامه داد: ما روزنامه‌نگار هستيم و هيچ كس به اندازه ما عاشق سينما نيست و مطمئنم مديران نيز از ما كمتر عاشق سينما هستند.

وي ادامه داد: ما زير مجموعه خانه سينما هستيم اما كساني كه دارند اساسنامه‌ها را تغيير مي‌دهند ما را با ساير صنوف جمع نزنند چرا كه ما يك صنف كاملاً واحد هستيم.

علايي با اعلام اينكه خانه سينما 28 به علاوه يك صنف دارد، تاكيد كرد: انجمن منتقدان به لحاظ كيفي با ديگر صنوف تفاوت دارد و از اساسنامه‌نويسان خانه سينما مي‌خواهيم كه يادشان باشد اين يك صنف را به اضافه ديگران جمع بزنند، چون خبرهايي در اين روزها به گوش ما مي‌رسد.

علايي از «كامبيز كاهه» منتقد سينما ياد كرد و گفت: جاي يك نفر خيلي خيلي خالي‌ست. او آبرو و افتخار نسل ما بود. نام «كامبيز كاهه» را در نشريات و مجلات نمي‌بينيم. به جاي صاحبان فيلم‌هايي كه او براي آن‌ها نقد ننوشت، تاسف مي‌خورم و آرزو مي‌كنم كه او به عرصه نقد بازگردد.


خسرو دهقان: بيش از آنكه فكر كنيد به حقم رسيده‌ام

در ادامه اين جشن نوبت به تقدير از «خسرو دهقان» پيشكسوت عرصه نقد رسيد كه مجري از «گوهر خيرانديش»، «شهرام جعفري‌نژاد» و «محسن سيف» دعوت كرد تا به روي سن آمده و جايزه اين منتقد را اهدا كنند.

پيش از آن كليپي توسط مجيد توكلي تهيه شده بود كه در آن همكاراني چون «اميد روحاني»، «سروش صحت»، «رضا كيانيان»، «بهاره رهنما» و «گوهر خيرانديش» در وصف «خسرو دهقان» صحبت كردند و مصاحبه‌اي از ايشان براي حضار در سالن پخش شد.

«خسرو دهقان» پس از دريافت جايزه خود از دستان «گوهر خيرانديش» پشت تربيون آمد و گفت: معمولاً اين وقت‌ها صحبت از گلايه‌هاست اما من گلايه‌اي ندارم و خوشحالم كه كسي با من بدرفتاري نكرده و بيش از آنكه فكر كنيد به حقم رسيده‌ام، از همه دوستانم تشكر مي‌كنم.

اين منتقد ادامه داد: از سه تفنگدار مجله فيلم تشكر مي‌كنم كه شايد اگر آنان نبودند حالا من اينجا نبودم و در نهايت از معلمانم نيز تشكر مي‌كنم.

در ادامه «گوهر خيرانديش» پشت تربيون آمد و ابراز اميدواري كرد «خسرو دهقان» درباره او مطلبي بنويسد كه در گذشته چه كرده و در آينده چه بايد بكند.

همچنين «محسن سيف» و «شهرام جعفري‌نژاد» هم خاطراتي از اين پيشكسوت عرصه نقد براي حضار در سالن تعريف كردند.


كثيريان: تلاش ما اين است كه جشني در شأن منتقدان برپا كنيم

در ادامه اين جشن «كيوان كثيريان» دبير جشن پشت تريبون آمد و گفت: خوشحالم كه جشن ما هر سال رونق بيشتري مي‌گيرد.

كثيريان ادامه داد: تمام سعي ما اين است كه مراسمي در شأن منتقدان برگزار كنيم و خوشبختانه هر سال اين مراسم بهتر از سال قبل برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: در نهايت از خانه سينما، «مازيار ميري»، «شركت نوين عرفا»، «ابراهيم داروغه‌زاده» و مدير تالار ايوان شمس تشكر مي‌كنم كه خيلي به ما لطف داشتند.

وي در ادامه افزود: چند روزي است «ابوالحسن علوي طباطبايي» در بستر بيماري است كه براي او شفاي عاجل از خداوند در خواست مي‌كنم.

كثيريان با تاكيد بر اينكه انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران امسال همين يك جشن را برگزار مي‌كند، توضيح داد: ما در انجمن دو جشن نداريم و تنها اختتاميه جشن جشنواره مطبوعات هست كه در نيمه دوم سال برگزار مي‌شود.


تجليل از «عدنان عفراويان» بازيگر «باشو غريبه كوچك»

بنابراين گزارش، سپس نوبت به تجليل از «عدنان عفراويان» رسيد كه مجري از «پرويز پورحسيني»، «امير پوريا» و «سيروس تسليمي» دعوت كرد تا جايزه بازيگر فيلم «باشو غريبه كوچك» را اهدا كنند.

«عدنان عفراويان» پس از دريافت جايزه از همه تشكر كرد و جاي «بهرام بيضايي» و «سوسن تسليمي» را در اين مراسم خالي دانست.

وي در ادامه گفت: خوشبختانه الان زندگي خوبي دارم و با يك دكه امرار معاش مي‌كنم.

در ادامه اين سه نفر هم در وصف اين بازيگر، خاطراتي را براي حضار در سالن قرائت كردند.


عسگرپور: برگزاري جشن منتقدان به قوام سينماي ايران كمك مي‌كند

در ادامه اين جشن «محمدمهدي عسگرپور» مديرعامل خانه سينما پشت تريبون آمد و گفت: از شوراي مركزي انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران تشكر مي‌كنم؛ چرا كه هميشه عالي كار كردند و در سه سال خير هميشه در سطح بالا قرار گرفتند.

مدير عامل خانه سينما ادامه داد: واقعيت اين است كه همه مايل‌اند نظر منتقدان را در مورد آثار خود بدانند و برگزاري چنين مراسمي به قوام هر چه بهتر سينماي ايران كمك مي‌كند.

وي ادامه داد: سينماي ايران قدمت‌اش بيش از 100 سال است و ما فرهنگ غني داريم كه گاهي اوقات دچار مشكلات تاريخي مي‌شود اما در مجموع مي‌توانيم به آن افتخار كنيم.

مدير عامل خانه سينما افزود: امروزه سينماي ايران نسبت به ساير حوزه‌ها مثل سياست، اقتصاد و ... اوضاع بهتري دارد اما ما بايد از آن خيرخواهانه مراقبت كنيم تا به همگرايي بهتري دست پيدا كنيم و دلسوزانه همديگر را به نقد بكشيم؛ چرا كه روزهاي سختي در آينده در انتظار ما خواهد بود.

وي در پايان سخنانش نيز خاطرنشان كرد: آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم بتوانيم همه برنامه‌هايمان را انجام دهيم تا روز به روز حال سينما بهتر شود.

در ادامه اين جشن «رضا يزداني» به مدت 45 دقيقه، 5 قطعه از موسيقي فيلم‌هاي «محاكمه در خيابان»، «حكم»، «رئيس»، «مرگ تدريجي يك رويا» و «خليج فارس» را براي حضار در سالن اجرا كرد.


تقدير از برگزيدگان جشنواره فيلم فجر

در ادامه نوبت به اهدا جوايز برگزيدگان جشنواره فيلم فجر رسيد كه در بخش بهترين تدوين جايزه به «هايده صفي‌ياري» براي فيلم سينمايي «جدايي نادر از سمين» اهدا شد.

بنابراين گزارش، براي دريافت اين جايزه «جابر قاسمعلي» و «واروژ كريم‌مسيحي» به روي سن آمدند.
كريم‌مسيحي گفت: «بهرام بيضايي» به من گفتند در سينما دو كار انجام بده؛ فيلم بساز و حرف نزن. اولين كار را نتوانستم انجام بدهم و دومي را سعي مي‌كنم انجام دهم.

«جابر قاسمعلي» گفت: خيلي براي سينماي ايران تراژدي است كه «واروژ كريم‌مسيحي» تا به حال دو فيلم ساخته است. اميدوارم سال آينده او سومين فيلم بلند خود را بسازد.

هايده صفي‌ياري پس از دريافت جايزه خود گفت: افتخار مي‌كنم كه اين جايزه را از انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران دريافت كردم. باعث افتخار است اين جايزه را از دستان «واروژ كريم‌مسيحي» دريافت مي‌كنم چرا كه كار در سينما را با او شروع كردم.

وي در پايان سخنانش نيز اظهار داشت: از گروه فوق‌العاده «جدايي نادر از سمين» تشكر مي‌كنم و از «اصغر فرهادي» بي‌نهايت سپاسگزارم.

در ادامه اين جشن نوبت به اهدا جايزه بهترين مدير فيلمبرداري رسيد كه مجري از «جواد طوسي» و «مازيار ميري» دعوت كرد تا جايزه اين بخش را اهدا كنند كه جايزه به «حميد خضوعي‌ابيانه» به خاطر فيلم سينمايي «يه حبه قند» رسيد.


طوسي: اميدوارم جدا از فضاي سياست‌زدگي به هم لطمه نزنيم

در ادامه جواد طوسي به روي سن آمد و با اشاره به حضورش در كنار مازيار ميري، گفت: اين ميزانس دو نفره هم جالب است.

وي ادامه داد: يكي اتفاق نگران‌كننده در حال رخ دادن است كه از جشنواره فيلم فجر قبلي اتفاق افتاد و استمرار آن موجب نگراني مي‌شود؛ چرا كه اگر براي جامعه نسخه صريح بپيچيم، اوضاع خدشه‌دار مي‌شود.

طوسي ادامه داد: در جشنواره اخير به «يه حبه قند»، «مرهم» و «سعادت آباد» بي‌مهري شد و حالا در جشن‌ها و محافل خصوصي جبران مافات مي‌شود اما فراتر از هر سليقه بي‌تفاوت بودن نسبت به فيلمي كه حرف خود را زده و مجله‌اي تيتر مي‌كند كه آيا اين فيلمساز مهم است، براي من خيلي عجيب بود.

اين منتقد با ابراز ناراحتي از برخورد يك نشريه با فيلم «جرم» گفت: اميدوارم جدا از فضاي سياست‌زدگي به هم لطمه نزنيم و اين قضيه به شكلي غم‌انگيز ما را اذيت مي‌كند.

در ادامه نوبت به اهدا جايزه بهترين موسيقي متن رسيد كه مجري از «محمد سرير» و «خسرو دهقان» درخواست كرد به روي سن بيايند و جايزه اين بخش را اهدا كنند كه جايزه به «حامد ثابت» براي فيلم سينمايي «اينجا بدون من» رسيد.

«محمد سرير» پشت تريبون آمد و گفت: خوشحالم كه خون تازه‌اي وارد كار تصنيف در سينما شده كه جوان‌هاي با استعداد آمدند كه اين نشان مي‌دهد موسيقي در قلب شما سينماگران هم جاري است.

در ادامه جايزه استفاده از خلاقيت و فن‌آوري نوين رسيد كه مجري از «فريبرز عرب‌نيا» دعوت كرد تا روي سن بيايد و جايزه اين فرد را اهدا كند.

فريبرز عرب‌نيا روي سن آمد و گفت: سينماي ما سال‌هاست كه در جنگ نابرابر از نظر تكنولوژي با سينماي جهان قرار دارد اما ما در فرهنگ از انديشه خالي نيستيم و در اين ميان بايد دست مريزاد گفت به كساني كه با الوار، كارهاي خارق‌العاده انجام مي‌دهد.

جايزه اين بخش به «هديش بيگدلي شاملو» و «عباس شوقي» براي جلوه‌هاي ويژه فيلم سينمايي «خيابان‌هاي آرام» اهدا شد.

«هديش بيگدلي شاملو» كه مريض بود و با عصا و به سختي پشت تريبون آمد، گفت: سلام، خوشحالم در جمع شما هستم و از هيئت داوران تشكر مي‌كنم. من با اين غول پليد 10 سال است در حال جنگ هستم. خدا را شكر امشب بهترم.

نوبت به اهداي جايزه مكمل زن رسيد كه مجري از «مهتاب كرامتي» و «امير جعفري» در خواست كرد تا روي سن بيايند. دييلم افتخار اين بخش نيز به «كبري حسن‌زاده» به فيلم سينمايي «مرهم» رسيد و جايزه اين بخش به «ريما رامين‌فر» براي فيلم سينمايي «يه حبه قند» اهدا شد.

«ريما رامين‌فر» پشت تريبون آمد و گفت: از داوران تشكر مي‌كنم كه من را قابل دانستند. احساس مي‌كنم اين جايزه را به نمايندگي از گروه «يه حبه قند» دريافت كردم؛ چرا كه همه چيز عالي بود.

وي ادامه داد: «رضا ميركريمي» خيلي چيزها به من ياد داد. اميدوارم حال سينما خوب باشد و براي ساير دوستان بازيگر آرزو مي‌كنم يكبار سعادت داشته باشند در فيلمي از «رضا ميركريمي» حضور پيدا كنند.

در ادامه نوبت به اهداي جايزه مكمل مرد رسيد كه مجري از «علي علايي» و «سروش صحت» دعوت كرد تا روي سن بيايند و جوايز اين بخش را اهدا كنند.

ديپلم افتخار اين بخش به «امير آقايي» براي فيلم سينمايي «سعادت آباد» رسيد كه وي در سفر بود و قرار شد كه «پژمان بازغي» جايزه را دريافت كند كه وي هم در سالن حضور نداشت.

جايزه اصلي اين بخش به «شهاب حسيني» به خاطر فيلم سينمايي «جدايي نادر از سيمين» رسيد و او پس از دريافت جايزه پشت تريبون آمد و گفت: الهي شكر، عمو خسرو يادت بخير، جايت سبز. شايد بعد از اين فرصت ديگر نباشد تا در مراسم‌هايي اين‌چنين شما را ياد كنم.

حسيني ادامه داد: از «اصغر فرهادي» تشكر مي‌كنم كه نقشي به من سپرد كه در اجراي آن ترديد داشتم اما آن‌قدر او عالي كار مي‌كند كه تو احساس راحتي مي‌كني.

وي ادامه داد: اين دو جايزه اخير از انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران بسيار برايم من با ارزش بود و اميدوارم لياقت و ظرفيت اين جوايز را داشته باشم.

حسيني ادامه داد: از كار كردن در اين 13 سال افتخار مي‌كنم با دوستاني كار كردم و با دوستاني كار نكردم، اما به هر حال دست تك تك‌شان را به گرمي مي‌فشارم.

بعد از صحبت «شهاب حسيني»، «علي علايي» از او در خواست كرد صحبتش در مورد خداحافظي خود را پس بگيرد و به بازيگري حيرت‌انگيزش ادامه دهد؛ چرا كه امسال در جشنواره فيلم فجر در سه فيلم متفاوت عالي بود و او اين قول را گرفت تا «شهاب حسيني» همچنان همه را حيرت‌زده كند.

در بخش بهترين بازيگر زن نيز مجري از «هايده صفي‌ياري» و «جمشيد ارجمند» دعوت كرد تا جايزه را اهدا كنند.
ديپلم افتخار اين بخش به «طناز طباطبايي» براي فيلم سينمايي «مرهم» اهدا شد و جايزه اصلي اين بخش نيز به «ساره بيات» براي فيلم سينمايي «جدايي نادر از سيمين» رسيد.

بيات پشت تريبون آمد و گفت: از هيت داوران تكشر مي‌كنم كه من را لايق دانستند و جايزه را به من اهدا كردند و اگر موفقيتي بود از «اصغر فرهادي» كسب كردم. از او ممنونم كه من به اعتماد كرد و اين نقش را به من سپرد.

وي در پايان ادامه داد: خدا را شاكرم كه با الطاف اين بزرگوار آشنا شدم و مقابل خانواده‌ام سر تعظيم فرود مي‌آورم.
همچنين «جمشيد ارجمند» هم از اينكه در اين جشن حضور دارد ابراز خوشحالي كرد و گفت: من اين بالا چه مي‌كنم. خوشحالم كه 51 سال نقد مي‌نوسيم و ريشه‌ام به اينجا تعلق دارد.

در ادامه نوبت به اهداي بهترين بازيگر مرد رسيد كه مجري از «حميد فرخ‌نژاد» و «احمد طالبي‌نژاد» درخواست كرد تا روي سن بيايند و جايزه اين بخش را اهدا كنند.

ديپلم افتخار اين بخش به «رضا عطاران» براي فيلم سينمايي «اسب حيوان نجيبي است» رسيد.

جايزه اصلي به «پيمان معادي» براي فيلم سينمايي «جدايي نادر از سيمين» رسيد كه وي در سالن حضور نداشت و به جاي آن «علي‌اصغر شهبازي» بازيگر فيلم‌ «جدايي نادر از سيمين» روي سن آمد و گفت: افتخار مي‌كنم كه كارگردان خوبي مثل «اصغر فرهادي» داريم. من تا آنجا كه از دستم برآمد كوتاهي نكردم و رضايت همه را فراهم كردم.

در ادامه نوبت به جايزه خلاقيت و استعداد درخشان رسيد كه مجري از «حبيب رضايي» و «شهرام مكري» دعوت كرد تا جايزه اين بخش را اهدا كنند كه جايزه اين بخش به «هومن سيدي» رسيد.

وي پشت تريبون آمد و گفت: خدا را شكر كه در اين يكي دو ساله اخير، جوايز زيادي گرفتم كه دوست دارم اين جايزه را به همراه زندگي‌ام «آزاده صمدي» اهدا كنم.

در بخش استاندارد حرفه‌اي تهيه‌كنندگي نيز مجري از «منوچهر محمدي» و «عليرضا شجاع‌نوري» تقاضا كرد تا روي سن بيايند كه اين جايزه به «فرشته طائرپور» براي فيلم «آئينه‌هاي رو به رو» رسيد و در غياب او «غزل شاكري» فرزندش اين جايزه را دريافت كرد.

شاكري گفت: افتخار مي‌كنم كه مادري چون «فرشته طائرپور» دارم.

به گزارش فارس، در بخش بهترين فيلمنامه مجري از «فرهاد توحيدي» و «قاسم قلي‌پور» دعوت كرد تا روي سن بيايند و جوايز اين بخش را اهدا كنند. ديپلم افتخار به «امير عربي» براي فيلم سينمايي «سعادت آباد» رسيد.

جايزه اصلي نيز به «بهرام توكلي» براي فيلم سينمايي «اينجا بدون من» اهدا شد.

در ادامه اين جشن «مسعود كيميايي» به روي سن آمد و در حالي كه تماشاگران به شدت او را شويق مي‌كردند، در وصف بهترين كارگردان جشن سخن گفت.

وي گفت: از من دعوت كردند تا جايزه منتقدان را به او بدهم؛ در حالي كه خود او هنرمند عالي است كه زيبا كار مي‌كند. خوشبختانه كارش با مردم ارتباط برقرار كرده و بسيار عزيز و دوست داشتني است.

كيميايي ادامه داد: زماني كه بيمار بودم و نيمه بيهوش بودم، «اصغر فرهادي» به بالين من آمد و من در چشمانش صداقت يك هنرمند را ديدم.

«اصغر فرهادي» پس از كسب جايزه بهترين كارگرداني از «مسعود كيميايي» گفت: اين روزها حال هيچ كس خوب نيست. يادم مي‌آيد جوان كه بودم كتاب «زاون قوكاسيان» در مورد «مسعود كيميايي» را زياد مي‌خواندم؛ چرا كه نسل ما مديون «مسعود كيميايي» است.

فرهادي ادامه داد: من وظيفه داشتم خدمت شما برسم و هميشه خدمتگزار شما هستم.

همچنين جايزه ويژه هيئت داوران در بخش كارگرداني نيز به «عليرضا داوودنژاد» براي فيلم سينمايي «مرهم» اهدا شد.

در ادامه به مناسبت 22 سالگي ساخت فيلم «سرب» براي «مسعود كيميايي» مراسم قدرداني صورت گرفت كه مجري از «سيروس الوند» و «هوشنگ گلمكاني» دعوت كرد تا روي سن بيايند تا جايزه اين كارگردان را اهدا كنند.

الوند پس از اهداي جايزه به كيميايي گفت: اولين بار كه جوان بودم و احساس كردم آدم‌حسابي شدم، زماني بود كه 19 سال داشتم و البته ديپلم ردي هم بودم، با چند نفر از دوستانم كار مي‌كرديم و در جشني زير لوح «مسعود كيميايي» را امضا كردم. از آن روز احساس ديگري داشتم و آن جايزه هم به نوعي براي «مسعود كيميايي» متفاوت بود؛ چرا كه اساساً نقد با سينماي «مسعود كيميايي» وارد فضاي مطبوعات شد.


معتمدآريا: با عسگرپور مشكل دارم

در ادامه نوبت به اهدي جايزه بهترين فيلم رسيد و مجري از «محمدمهدي عسگرپور» و «فاطمه معتمدآريا» دعوت كرد تا روي سن بيايند و جوايز را اهدا كنند.

معتمدآريا گفت: براي من افتخار است كه در كنار شما هستم و در كنار هم هيچ چيز جاي عشق را پر نمي‌كند.

وي ادامه داد: من از شما منتقدان ياد گرفتم كه صبور باشم. با عسگرپور مشكل دارم اما كنارش مي‌ايستم تا فصل مشتركي را آغاز كنيم.

علاوه بر اين دو نفر، هيئت داوران انجمن منتقدان هم متشكل از سعيد قطبي‌زاده، آنتونيا شركا، ذبيح‌الله رحماني، كيوان كثيريان، شاپور عظيمي و اسماعيل ميهن‌دوست هم به روي سن آمدند.


كاهاني: جايزه‌ام را مشتركا به شمقدري و سجادپور اهدا مي‌كنم

جايزه ويژه هيئت داوران در اين بخش به «رضا ميركريمي» براي فيلم سينمايي «يه حبه قند» اهدا شد و جايزه ويژه‌ ديگري هم به «عبدالرضا كاهاني» براي فيلم «اسب حيوان نجيبي است» اهدا شد.

كاهاني پس از دريافت جايزه از مديريت «شمقدري» و «سجادپور» ابراز گلايه كرد و گفت: اين جايزه را به طور مشترك به آقايان شمقدري و سجادپور كه مديريت سينماي جهان را دارند و كار خيلي سختي است، اهدا مي‌‌كنم.

وي ادامه داد: اين دو نفر نه تنها من مزخرف را، بلكه «فون‌تريه» را به راه راست هدايت كردند. دوست دارم اين جايزه را نصف كنند تا هر وقت جلو چشم‌شان آمد، بدانند كه من هستم و هيچ وقت حذف نمي‌شوم.

جايزه بهترين فيلم نيز به «اصغر فرهادي» براي فيلم سينمايي «جدايي نادر از سمين» رسيد.

وي پس از دريافت جايزه خود گفت: چند اتفاق خوب رخ داد. تجليل از بازيگر «باشو غريبه كوچك» كه جمله زيبايي گفت و در يك دكه امرار معاش مي‌كند. اين صداقت او تكان‌دهنده بود.

فرهادي در پايان اظهار داشت: در نهايت از همه سپاسگزارم و قدر اين جايزه را هم مي‌دانم.

سينماگران و منتقدان حاضر

به گزارش فارس، از حضار در اين جشن مي‌توان به افراد زير اشاره كرد: ابراهيم وحيدزاده، هارون يشايايي، عزيزالله حميدنژاد، آناهيتا نعمتي، نگار آذربايجاني، مهرزاد دانش، محمد‌تقي فهيم، محمد‌رضا شرف‌الدين، سعيد عقيقي، اكبر حر، گوهر خيرانديش، اميرحسين آرمان، اكبر ثقفي، عليرضا داوودنژاد، هومن سيدي، آزاده صمدي، علي مصفا، فردين صاحب‌الزماني، شايسته ايراني، هادي مقدم‌دوست، طناز طباطبايي، سيروس الوند، عبد‌الرضا كاهاني، نادر مقدس، مجيد قاري‌زاده، جواد طوسي، داريوش بابائيان، علي روئين‌تن، سعيد الهي، شاپور عظيمي، سامان استركي، امير جعفري، ريما رامين‌فر، سامان استركي، كارن همايونفر، حبيب رضايي، جمشيد ارجمند، بهرام توكلي، ساره بيات، نازنين مفخم، محمد آلادپوش، رضا ميركريمي، اصغر فرهادي، هوشنگ گلمكاني، فريبرز عرب‌نيا، احمد طالبي‌نژاد، حميد فرخ‌نژاد، منوچهر محمدي، سعيد شاهسواري، شهرام جعفري‌نژاد، محسن سيف، سروش صحت، فاطمه معتمد‌آريا، رضا يزداني، فرزين محدث، محمد سرير، شهرام مكري و ...

اين مراسم راس ساعت 22 به اتمام رسيد.

اصغر فرهادی، برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در کنار مسعود کیمیایی - عکس ها: علی کاوه

اصغر فرهادی، برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در کنار مسعود کیمیایی - عکس ها: علی کاوه

اصغر فرهادی، برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در کنار مسعود کیمیایی - عکس ها: علی کاوه

اصغر فرهادی، برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در کنار مسعود کیمیایی - عکس ها: علی کاوه

اصغر فرهادی، برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در کنار مسعود کیمیایی - عکس ها: علی کاوه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 05 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • چهارشنبه 03 آبان 1391
  • سه شنبه 02 آبان 1391
  • دوشنبه 01 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • پنجشنبه 27 مهر 1391
  • چهارشنبه 26 مهر 1391
  • سه شنبه 25 مهر 1391
  • دوشنبه 24 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • شنبه 22 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 08 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • يکشنبه 02 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • جمعه 31 شهريور 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • چهارشنبه 29 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • دوشنبه 27 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • يکشنبه 22 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • چهارشنبه 11 آبان 1390
  • سه شنبه 10 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • شنبه 7 آبان 1390
  • جمعه 6 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 4 آبان 1390
  • سه شنبه 3 آبان 1390
  • دوشنبه 2 آبان 1390
  • يکشنبه 1 آبان 1390
  • شنبه 30 مهر 1390
  • جمعه 29 مهر 1390
  • پنجشنبه 28 مهر 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • سه شنبه 26 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • جمعه 22 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • چهارشنبه 29 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • يکشنبه 26 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • سه شنبه 22 شهريور 1390
  • دوشنبه 22 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • دوشنبه 20 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • جمعه 17 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • جمعه 28 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • دوشنبه 23 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • جمعه 20 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • پنجشنبه 6 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • پنجشنبه 22 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • دوشنبه 20 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • جمعه 17 تير 1390
  • پنجشنبه 16 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • پنجشنبه 9 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • سه شنبه 7 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • يکشنبه 4 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • جمعه 3 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • چهارشنبه 1 تير 1390
  • سه شنبه 31 خرداد 1390
  • دوشنبه 30 خرداد 1390
  • يکشنبه 29 خرداد 1390
  • شنبه 28 خرداد 1390
  • جمعه 27 خرداد 1390
  • پنجشنبه 26 خرداد 1390
  • چهارشنبه 25 خرداد 1390
  • سه شنبه 24 خرداد 1390
  • دوشنبه 23 خرداد 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • جمعه 20 خرداد 1390
  • پنجشنبه 19 خرداد 1390
  • چهارشنبه 18 خرداد 1390
  • سه شنبه 17 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • يکشنبه 15 خرداد 1390
  • شنبه 14 خرداد 1390
  • جمعه 13 خرداد 1390
  • پنجشنبه 12 خرداد 1390
  • چهارشنبه 11 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • دوشنبه 9 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • شنبه 7 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • پنجشنبه 5 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • شنبه 31 ارديبهشت 1390
  • جمعه 30 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 26 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • جمعه 23 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 20 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 18 ارديبهشت 1390
  • شنبه 17 ارديبهشت 1390
  • جمعه 16 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 31 فروردين 1390
  • سه شنبه 30 فروردين 1390
  • دوشنبه 29 فروردين 1390
  • يکشنبه 28 فروردين 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • جمعه 26 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • سه شنبه 23 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • جمعه 19 فروردين 1390
  • پنجشنبه 18 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • پنجشنبه 14 بهمن 1389
  • چهارشنبه 13 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • جمعه 8 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • جمعه 1 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • چهارشنبه 15 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • دوشنبه 13 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • پنجشنبه 9 دی 1389
  • سه شنبه 7 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • دوشنبه 15 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • پنجشنبه 4 آذر 1389
  • يکشنبه 30 آبان 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • جمعه 28 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 25 آبان 1389
  • دوشنبه 24 آبان 1389
  • يکشنبه 23 آبان 1389
  • جمعه 21 آبان 1389
  • پنجشنبه 20 آبان 1389
  • چهارشنبه 19 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • دوشنبه 17 آبان 1389
  • يکشنبه 16 آبان 1389
  • شنبه 15 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • پنجشنبه 6 آبان 1389
  • چهارشنبه 5 آبان 1389
  • سه شنبه 4 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • يکشنبه 25 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • جمعه 5 شهريور 1389
  • چهارشنبه 27 مرداد 1389
  • پنجشنبه 20 خرداد 1389
  • چهارشنبه 19 خرداد 1389
  • سه شنبه 18 خرداد 1389
  • دوشنبه 17 خرداد 1389
  • يکشنبه 16 خرداد 1389
  • شنبه 15 خرداد 1389
  • جمعه 14 خرداد 1389
  • پنجشنبه 13 خرداد 1389
  • چهارشنبه 12 خرداد 1389
  • سه شنبه 11 خرداد 1389
  • دوشنبه 10 خرداد 1389
  • يکشنبه 9 خرداد 1389
  • جمعه 7 خرداد 1389
  • پنجشنبه 6 خرداد 1389
  • سه شنبه 4 خرداد 1389
  • دوشنبه 3 خرداد 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6630
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 488
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 653
  • باردید دیروز : 528
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,803
  • بازدید ماه : 6,148
  • بازدید سال : 54,280
  • بازدید کلی : 452,937
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید آهنگ جدید برای دانلود دانلود آهنگ بندری